Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2009 01:50 - Любо побесня: Футболистите са пияници и лигльовци, изхвърлям ги за неопределен срок
Автор: rean Категория: Спорт   
Прочетен: 783 Коментари: 0 Гласове:
1



"Наливат се до 6 часа, после залитат по терена", заяви треньорът на ЦСКА

"Наливат се до 6 часа, после залитат по терена", заяви треньорът на ЦСКА Наставникът на ЦСКА Любослав Пенев обяви, че е недоволен от играчите, изгонени от основната група на тима, заради неспазването на вечерния час, който е поставил и несериозното отношение към тренировъчните занимания. Той подчерта, че в отбора ще останат само тези, които са най-сериозни и готови да се раздават на терена.

„В ЦСКА искам мъжкари, а не лигльовци, които да ме лъжат в очите. Ако ще ходим на война, ще ми трябват войници, иначе няма смисъл да се занимаваме. Не ме интересува кой какво яде и какво пие, важното е до 12:30 в делничен ден да се приберат, да се наспят, за да са в кондиция на следващия ден, защото иначе те ми спят на тренировките. Има играчи, които са излизали по 3-4 пъти в седмица, в която графикът ни е бил много затегнат. Това е недопустимо. Сега се връщам към вчерашния мач, направихме точно това, което не трябваше, което не сме говорили. А знаехме кои играчи ще пусне треньорът, но не направихме нищо. Ясно е, че играчите нямат самосъзнание, което е най-странното, защото аз не мога да съм пъдар“, каза Пенев на днешната си пресконференция по повод изгонените от основната група.

"Не съм нито полицай, нито шпионин и ако искаме нещата да вървят в ЦСКА трябва да си имаме доверие, защото се видя, че ако се дебнем и се гоним, то ще се хванем. Ще продължа да работя с това, което имам и ще продължим да гоним от целите си, но няма да позволя някой да злоупотребява с моето доверие - казвам какво и как трябва да се прави, иначе няма как да стане. Ако футболистите искат да са професионалисти трябва да спазват режим, а аз нищо не съм им забранил, всичко им е позволено и виждате какво се случва", разпалено добави Пенев.

„Поне да бяха признали, да бяха казали, че са сбъркали, щях да ги разбера все пак няма безгрешни хора. Те обаче ме гледаха в очите и ме лъжеха, това е най-страшното и затова се взеха тази мерки. Решението дойде по пътя от Ловеч до София, съобщих им го веднага след това. Нормално е да нямат подготовка, защото ние тренираме, но те провалят всичко със запоите си по заведенията. За каква форма да говорим, като те не пазят силите си. Така няма как да се работи“, каза специалистът.

"Играчите ми трябва да разберат, че ако продължават да подхождат по същия несериозен начин, тогава техните организми няма да издържат. Не е реално да спиш по 5 или 6 часа в денонощието и след това да играеш един от мачовете на сезона. Продължавайки по същия начин, те ще грохнат физически и представянето им ще става все по-зле и по-зле. Не може да имаме два важни мача за 72 часа и между тях да излизаме по дискотеки и да се прибираме рано сутринта. Вече ми е ясно, че само с приказки не става. Трябва да се вземат крути мерки. Оттук нататък ще променя отношението си към футболистите. Щом се налага, ще обърна другата страна", даде да се разбере треньорът на ЦСКА в края на изявлението си.
 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rean
Категория: Други
Прочетен: 67488
Постинги: 26
Коментари: 23
Гласове: 127
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930